خدمات پس از فروش لیفتراک شامل چه مواردی می شود؟

خدمات پس از فروش لیفتراک شامل چه مواردی می شود؟

خدمات پس از فروش لیفتراک شامل چه مواردی می شود؟

زمانی را در نظر بگیرید که شما به‌عنوان یک مشتری برای خرید لیفتراک متناسب با نیاز خود اقدام می‌کنید، اما شرایطی به وجود می‌آید که در آن خبری از پیگیری، بررسی و یا پشتیبانی در زمانی که بیشتر به آن نیاز دارید، نیست. نداشتن خدمات پس از فروش برای لیفتراک چندان خوشایند نیست؛ به خصوص زمانی که وسیله شما دچار مشکلی شده باشد. پشتیبانی مداوم پس از فروش حتما باید در برنامه شرکت‌های مربوطه وجود داشته باشد تا بتوانند خیال مشتری را از هر جهت راحت کنند.

در ادامه این مطلب از گروه صنعتی فابکو بررسی می‌کنیم که خدمات پس از فروش لیفتراک چه مواردی را شامل می‌شوند. همچنین جهت استفاده از مشاوره پیش از خرید با کارشناسان ما در شرکت تماس حاصل فرمایید: 02137495

 

خدمات پس از فروش لیفتراک چیست؟

قراردادهای مربوط به خدمات پس از فروش لیفتراک، قراردادهایی است که بین شرکت و مشتریان نوشته می‌شود و به‌طور کلی نگهداری و تعمیراتی که در لیفتراک‌ها انجام می‌شوند را تشریح می‌کند. این قراردادها بسیار مفید هستند؛ زیرا تضمین می‌کنند که لیفتراک شما به‌درستی نگهداری می‌شود، در وضعیت خوبی کار می‌کند و احتمال خرابی و تعمیرات پرهزینه را کاهش می‌دهد. ضمن اینکه از طریق تماس‌های تلفنی موجود در قرارداد خدمات، می‌توانید هر زمان که مشکلی در ناوگان شما وجود داشت، کسی را داشته باشید که با آن تماس بگیرید.

 

قرارداد خدمات لیفتراک شامل چه مواردی می‌شود؟

یک قرارداد معمولی خدمات لیفتراک شامل بازرسی و نگهداری منظم لیفتراک از جمله بررسی و تعویض مایعات، فیلترها و باتری‌ها در صورت نیاز است. این قرارداد همچنین هرگونه تعمیرات مورد ‌نیاز برای قطعات مختلف را پوشش خواهد داد. علاوه بر این، قرارداد ممکن است شامل خدمات اضطراری باشد که در آن یک تکنسین لیفتراک در دسترس است تا در صورت خرابی به مرکز مورد نظر مراجعه کند.

 

لیفتراک را باید تحت چه بررسی‌هایی انجام داد؟

برای اطمینان از اینکه یک لیفتراک در وضعیت خوبی کار می‌کند چندین بررسی وجود دارد که باید به طور منظم انجام شود. این بررسی‌ها شامل بازرسی لاستیک‌ها، ترمزها، فرمان و سیستم‌های تعلیق لیفتراک و همچنین بررسی سطح مایع، فیلترها و باتری‌های لیفتراک است. علاوه بر این، ویژگی‌های ایمنی لیفتراک مانند کمربند ایمنی، بوق و چراغ‌ها باید بررسی شوند تا از صحت عملکرد آن‌ها اطمینان حاصل شود.

 

خدمات پس از فروش لیفتراک

 

چه زمانی لیفتراک نیاز به سرویس دارد؟

لیفتراک‌ها باید در فواصل زمانی منظم معمولاً هر 200 ساعت کارکرد یا یک بار در سال مورد بازرسی و سرویس قرار گیرد. تعداد دفعات بازرسی و نگهداری ممکن است بسته به نوع لیفتراک و شرایط استفاده از آن متفاوت باشد. به عنوان مثال، لیفتراک مورد استفاده در یک انبار ممکن است نیاز به بازرسی‌های کم‌تری نسبت به لیفتراک مورد استفاده در یک سایت ساختمانی داشته باشد.

 

مزایای خدمات پس از فروش لیفتراک چیست؟

قراردادهای مربوط به خدمات پس از فروش می‌تواند به شما آرامش خاطر را برای اجرای روان  لیفتراک بدهد. با داشتن خدمات پس از فروش دیگر خیالتان راحت خواهد بود که دراسرع‌وقت لیفتراک‌هایتان که دچار مشکل شده‌اند، دوباره راه‌اندازی می‌شوند و خیلی سریع به چرخه کاری بازمی‌گردند. برخی از شرکت‌های فروش لیفتراک توافق‌نامه‌ای تنظیم می‌کنند که به مشتری اجازه می‌دهند آنچه را که برای لیفتراک خود نیاز دارند؛ اعم از بررسی‌های منظم، تعمیر و نگهداری، فراخوان‌ها و غیره پوشش ‌دهد تا بدانند چه چیزی تحت پوشش قرار می‌گیرد.

 

چگونه می‌توان از خدمات پس از فروش لیفتراک استفاده کرد؟

یکی از راه‌های دریافت خدمات پس از فروش لیفتراک، مراجعه به نمایندگی‌های فروش لیفتراک است. شما در هنگام خرید لیفتراک می‌توانید درخواست دریافت این خدمات را در مواقع نیاز داشته باشید. تا زمانی که گارانتی لیفتراک اعتبار داشته باشد، زمان دارید تا از این خدمات پس از فروش استفاده کنید. در صورتی که سؤالی در رابطه با خدمات داشته باشید، کارشناسان فروش شرکت شما را راهنمایی می‌کنند. با استفاده از خدمات پس از فروش و سرویس و نگهداری منظم می‌توان میانگین تعداد خرابی‌های لیفتراک را تا حد زیادی کاهش داد. کارشناسان فابکو درباره نحوه ارائه خدمات پس از فروش لیفتراک شما را راهنمایی خواهند کرد.

 

سخن پایانی

در این نوشتار به طور کامل درباره خدمات پس از فروش لیفتراک و نحوه دریافت آنها صحبت کردیم. در زمان خرید هر مدل لیفتراک، حتما باید فهرست خدمات پس از فروش را بررسی کنید تا خیالتان راحت باشد که در صورت نیاز به تعمیر، با مشکل مواجه نخواهید شد. همچنین دقت داشته باشید که حتما لیفتراک را از یک برند معتبر یا نمایندگی آن خریداری کنید تا بتواند خدمات تعهد داده شده را با کیفیت خوبی ارائه دهد. فابکو یکی از فعالان در زمینه فروش انواع لیفتراک است که خدمات پس از فروش این محصولات را با بهترین کیفیت به شما ارائه می‌دهد.

 

نشانی :

تهران_بزرگراه لشگری_کیلومتر 13_بعد از نمایندگی بهمن موتور_خیابان امید_بن بست دوم شرقی_پلاک 2

تلفن : 021-37495