تولید انواع مدل لیفتراک توسط گروه صنعتی فابکو

تولید انواع مدل لیفتراک توسط گروه صنعتی فابکو

تولید انواع مدل لیفتراک توسط گروه صنعتی فابکو

لیفتراک‌ها یکی از پرکاربردترین وسایل نقلیه برای کسب و کارهای مختلف و انباردارها هستند. هنگامی که شما نیاز به جابجایی بارهای سنگین دارید، لیفتراک‌ها می‌توانند با خیال راحت اجسامی را که انسان قادر به جابجایی آن‌ها نیست، بلند کنند و از این جهت استفاده از آن‌ها برای هر محل کاری ضروری به حساب می‌آید. با چنین انتخاب گسترده‌ای از سبک‌ها و مدل‌های موجود، انتخاب بهترین لیفتراک برای نیازهای خاص شما می‌تواند دشوار باشد. از طرفی، در هنگام خرید باید به سراغ شرکت‌ها و مجموعه‌های معتبر رفت که کیفیت محصولات خود را تضمین می‌کنند.

در این راستا گروه صنعتی فابکو یکی از شرکت‌های برتر در زمینه تامین لیفتراک‌های متنوع متناسب با نیاز صنایع مختلف است و انواع مختلف لیفتراک فوتویا را با شرایطی ایده‌آل به مشتریان خود ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن شرکت تماس حاصل فرمایید؛ 02137495

 

اهمیت استفاده از لیفتراک برای یک مجموعه

در بیشتر صنایع و کارخانه‌ها برای افزایش کارایی، انجام کارها در کوتاه‌ترین زمان ممکن و جابه‌جایی و حمل و نقل بارهای سنگین باید به سراغ ابزاری رفت که از این توانایی برخوردار باشد و می‌تواند باعث آسان‌تر شدن کارها شود. در این راستا انواع ماشین‌آلات متنوع با قابلیت‌های مختلف وجود دارند که جابه‌جایی بارها را آسان‌تر می‌کنند و لیفتراک یکی از آن‌هاست. لیفتراک‌ها در مدل‌های متفاوتی تولید می‌شوند و هر کدام قابلیت‌هایی دارند که آن‌ها را برای استفاده در محیط‌های مختلف مناسب کرده است.

لیفتراک ماشینی است که برای بلند کردن و جابجایی وسایل سنگین در مکان‌هایی مانند انبارها و کارگاه‌های ساختمانی استفاده می‌شود. دارای دو چنگال در قسمت جلو است که می‌توان آن‌ها را بالا و پایین کرد و جابه‌جایی وسایلی مانند پالت یا جعبه را انجام داد. لیفتراک‌ها در اندازه‌ها و انواع مختلفی وجود دارند، از لیفتراک‌های کوچک برقی برای مصارف داخلی گرفته تا لیفتراک‌های بزرگ دیزلی که برای کار در فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

تولیدکننده لیفتراک‌های جدید

 

فابکو؛ تولیدکننده لیفتراک‌های متنوع

یکی از سوالاتی که همواره برای افراد به وجود می‌آید، این است که کدام شرکت را برای خرید لیفتراک مورد نظر خود انتخاب کنند. در انتخاب یک شرکت مناسب باید پارامترهای مختلفی مانند میزان تجربه، پشتیبانی، ارائه خدمات پس از فروش، تعهد کاری و موارد دیگر را درنظر داشت.

گروه صنعتی فابکو با داشتن چندین سال سابقه از سال 1386 تاکنون در زمینه تولید لیفتراک و تجهیزات انبارداری فعالیت می‌کند. به دلیل آن که این مجموعه کسب رضایت مشتریان را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است، می‌توان با خیال راحت به فعالیت‌های آن اعتماد کرد. فابکو انواع مختلف لیفتراک‌های برند تویوتا (فوتویا) را در تناژ و ابعاد مختلف متناسب با نیاز شما ارائه می‌دهد.

 

انواع لیفتراک‌های گروه صنعتی فابکو

گروه صنعتی فابکو با در نظر گرفتن نیاز صنایع، انواع مختلفی از لیفتراک‌ها را به بازار ارائه می‌دهد که از مهمترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لیفتراک برقی چهار چرخ تویوتا

به‌طور کلی برای فضاهای بسته که سر و صدای کم و عدم تولید آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای اهمیت دارد، لیفتراک‌های برقی بهترین گزینه هستند. لیفتراک برقی چهار چرخ تویوتا مجهز به موتورهای الکتریکی AC هستند و دکل‌های آن‌ها با ارتفاع متنوع از 3300 تا 7000 میلی‌متر در دسترس است. این نوع لیفتراک برای حمل بار به‌صورت افقی و عمودی و کار کردن روی سطوح سخت و صاف بهترین گزینه است. اگر در مکان مورد نظر خود با محدودیت فضا روبه‌رو هستید، لیفتراک برقی چهار چرخ فوتویا کارایی خوبی را از خود نشان خواهد داد.

  • لیفتراک برقی سه چرخ تویوتا

لیفتراک برقی سه چرخ تویوتا برای فضاهای باریک و با شعاع چرخش کم گزینه مناسبی خواهد بود و ظرفیت باربری آن برابر با 1.5 تا 2 تن است.

  • لیفتراک دوگانه سوز تویوتا

این نوع لیفتراک برای باربری در فضاهای داخلی و خارجی مناسب است و از دو موتور بنزینی و گازی انرژی مورد نیاز خود را دریافت می‌کند. اپراتور بر اساس نیاز محیط می‌تواند منبع تغذیه مناسب را انتخاب کند. ارتفاع دکل‌های لیفتراک دوگانه سوز تویوتا بین 3300 تا 6000 میلی‌متر متغیر است.

  • لیفتراک دیزل تویوتا

این نوع لیفتراک انرژی مورد نیاز خود را از یک منبع تغذیه دیزلی دریافت می‌کند و اغلب در فضاهای بزرگ و سرباز مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر کسب و کار شما شامل شیفت‌های طولانی می‌شود، لیفتراک دیزلی تویوتا عملکرد خوبی را از خود نشان می‌دهد. در لیفتراک‌های دیزلی دیگر نیازی به تعویض باتری و شارژهای دوره‌ای نیست و شما می‌توانید از آن‌ها در طولانی مدت و در تمام وقت شیفت کاری استفاده کنید. اگر در کسب و کار شما نیاز به جابه‌جایی بارهای سنگین و کار در ارتفاعات بالاست، لیفتراک دیزل فوتویا گزینه خوبی خواهد بود. ارتفاع دکل این نوع لیفتراک از 4500 تا 6000 میلی‌متر است.

از دیگر تجهیزات انباری مجموعه فابکو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

انواع لیفتراک های گروه صنعتی فابکو

 

خرید لیفتراک مناسب از فابکو

شما در تهیه لیفتراک مناسب باید پارامترهای مختلفی را درنظر داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. اولین چیزی که باید درنظر داشته باشید شرایط محیطی است. این که آیا قرار است در یک محیط سر بسته یا سرباز بارها را جابه‌جا کنید. وزن بارها، ارتفاع جابه‌جایی مدنظر و بزرگ یا کوچک بودن فضا از دیگر پارامترهایی است که در هنگام خرید لیفتراک باید درنظر بگیرید.

فابکو با ارائه انواع مختلف لیفتراک می‌تواند به‌راحتی نیازهای مختلف مشتریان را برآورده کند. در صورتی که درباره انتخاب لیفتراک مناسب برای کسب و کار خود سوالی دارید، می‌توانید با کارشناسان فابکو تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 

مزایای خرید لیفتراک از مجموعه فابکو

از مهم‌ترین مزیت‌های خرید لیفتراک از مجموعه فابکو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه مدل‌های متنوع لیفتراک
  • ارائه خدمات پس از فروش
  • امکان اجاره لیفتراک
  • دارای گواهی ثبت علامت فوتویا
  • عرضه محصولات باکیفیت و اورجینال
  • اعزام کارشناس فنی به محل مورد نظر
  • پشتیبانی از مشتریان در همه شرایط
  • ارائه قطعات یدکی لیفتراک

 

خرید لیفتراک از مجموعه فابکو

 

سخن پایانی

فابکو به‌عنوان یک مجموعه متخصص سال‌هاست که در زمینه تامین لیفتراک‌های متنوع فعالیت کرده و نیازهای مختلف مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن برطرف می‌کند. برای آشنایی با جزئیات محصولات فابکو و ویژگی‌های فنی آن می‌توانید به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید یا با کارشناسان فنی آن تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

 

نشانی :

تهران_بزرگراه لشگری_کیلومتر 13_بعد از نمایندگی بهمن موتور_خیابان امید_بن بست دوم شرقی_پلاک 2

تلفن : 021-37495